Choctaw, William T. Transforming the Patient Experience, London. Springer. 2016 (p 85)
Llibre que explica una experiència molt local d'implementació de projectes de millora que inclouen l'experiència de pacient. Quatre idees:
1. Satisfacció dels professionals. Cada cop sembla més clar que hem d'abordar la perspectiva dels professionals, ja sigui a partir d'entrevistes, grups focals o de l'enquesta XPA-Q.
2. Control del dolor. Jauria de ser una prioritat a l'Hospital. Al llibre hi ha una idea interessant: "Pain bridge": si no es troba al metge prescriptor en 30' s'ha de parlar amb Farmàcia per prendre alguna decisió.
3. Rendiment de comptes. Caldria preparar formats de rendiment de comptes periòdics sobre la recerca o sobre les millores que s'han introduït en la prestació d'un servei.
4. Formadors XPA. Potser caldria crear una xarxa de "formadors XPA" que podrien treballar com a "testimonis" o "sensibilitzadors" al voltant del tema. Més que fer projectes XPA l'objectiu seria posar XPA en tots els projectes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada