divendres, 15 d’abril del 2022

Transforming the Patient Experience (18)

Choctaw, William T. Transforming the Patient Experience, London. Springer. 2016 (p 85)



Llibre que explica una experiència molt local d'implementació de projectes de millora que inclouen l'experiència de pacient. Quatre idees:

1. Satisfacció dels professionals. Cada cop sembla més clar que hem d'abordar la perspectiva dels professionals, ja sigui a partir d'entrevistes, grups focals o de l'enquesta XPA-Q.

2. Control del dolor. Jauria de ser una prioritat a l'Hospital. Al llibre hi ha una idea interessant: "Pain bridge": si no es troba al metge prescriptor en 30' s'ha de parlar amb Farmàcia per prendre alguna decisió.

3. Rendiment de comptes. Caldria preparar formats de rendiment de comptes periòdics sobre la recerca o sobre les millores que s'han introduït en la prestació d'un servei.

4. Formadors XPA. Potser caldria crear una xarxa de "formadors XPA" que podrien treballar com a "testimonis" o "sensibilitzadors" al voltant del tema. Més que fer projectes XPA l'objectiu seria posar XPA en tots els projectes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada